خرید بک لینک
دانلود کلیپ
سیستم وبلاگدهی
ساخت فروشگاه رایگان
گیفت کارت
دانلود آهنگ های قدیمی
رزرو آنلاین هتل خارجی
دانلود اهنگ
برج خنک کننده
خرید پستی ارزان
گاوصندوق
درب خزانه
ژل میکروسیلیس
مانومتر ویکا
خرید هدفون بیسیم
خرید فیلم و سریال
فروش عینک افتابی
خرید کفپوش تیوولی
دانلود سریال شهرزاد
بازی آنلاین
طراحی سایت | طراحی وب سایت ماه بلاگ

طراحی سایت | طراحی وب سایت ماه بلاگ

طراحی سایت کلینیک

در طراحی سایت پزشکی نکات یکسانی وجود دارد که همیشه باید رعایت شوند و همین نکات است که در واقع سبب افزایش ورود بیمار و بهبود کسب و کار پزشکان می شود.


هر پزشک با توجه به تخصص خود بیماران منحصر به فرد خود را دارد اما زمانی که نیاز به طراحی سایت پزشکی داریم معمولا امکانات پیش فرضی را بدون در نظر گرفتن تخصص پزشک باید در سایت رعایت کنیم.


از جمله این بخش ها می توان به بخش تماس با ما، درباره پزشک، تخصص های اصلی، رزرو وقت آنلاین و… اشاره کرد که در ادامه بیشتر با این موارد آشنا خواهید شد.



طراحی سایت پزشکی



اگر شما یک پزشک هستید قطعا تمایل به جذب بیماران بیشتری دارید و داشتن یک وب سایت مناسب می تواند برای انجام این کار بسیار مناسب باشد. شما باید در ابتدا یک وب سایت کامل برای خود فراهم کنید و سپس امکاناتی را در آن برای بیماران خود قرار دهید تا باعث سهولت ارتباط بیمار با شما و همچنین ایجاد حس اعتماد در بیمار شود.


در طراحی سایت پزشکی چه نکاتی ضروری هستند؟


قبل از اینکه به توضیح بیشتر در مورد نکات اصلی در طراحی سایت پزشکی بپردازیم این موضوع مهم را باید بدانید که بهترین سایت های پزشکی با نام خود پزشک فعال هستند و بهترین گزینه برای انتخاب نام دامنه، اسم خود شما می باشد.

۱- انتخاب نام مناسب برای وب سایت:


همانطور که مطرح شد بهترین نام برای یک وب سایت پزشکی، نام خود پزشک می باشد، اما نکته مهم دیگری نیز در این بخش اهمیت دارد و آن ثبت دامنه هایی است که ممکن است بیماران به اشتباه آن را وارد کنند.


یکی از مشتریان ما آقای دکتر سجودی است که نام ایشان با دو حالت drsojodi و drsojoodi نوشته می شود، بهترین گزینه در این زمان این است که شما هر دو نام را ثبت نمایید و سپس یکی از آنها را سایت اصلی خود کرده و دومی را به روی سایت اصلی redirect کنید.

۲- بخش درباره من و تماس با من


قطعا هر بیماری وقتی پزشک مد نظر خود را در وب می یابد اول از همه تمایل دارد تا در مورد آن پزشک اطلاعات بیشتری کسب کند و سپس به دنبال تماس با پزشک خود خواهد بود. پس داشتن این دو بخش در یک وب سایت پزشکی اجتناب ناپذیر است و نیاز که حتما این دو بخش را در وب سایت خود داشته باشید.

۳- نمایش مکان مطب روی نقشه:


شما باید هرکاری که باعث شود بیمار راحت تر بتواند مطب پزشک را پیدا کند در وب سایت خود انجام دهید، امروزه بیش از ۹۰٪ عموم مردم گوشی های هوشمند دارند و می توانند به راحتی با دیدن موقعیت شما روی نقشه گوگل شما را پیدا کنند. شما می توانید با نمایش موقعیت خود روی نقشه گوگل در وب سایت تان بیمار را سریعتر به مطب هدایت کنید.

۴- بخش نظرات مشتریان راضی:


با توجه به حرفهایی که مردم پشت همه افراد و کسب و کار ها مطرح می کنند این بخش می تواند به خوبی عالی بودن خدمات شما را به دیگران انتقال دهد، بخش نظرات می تواند به صورت متن های باشد که بیمار شما پس از معالجه می نویسد یا فایل های صوتی و تصویری باشد که پس از بهبود بیمار از آن تهیه می کنید.


این بخش می تواند اطمینان بالایی را برای فردی که می خواهد اولین بار به شما مراجعه کند فراهم آورد و قطعا سبب افزایش ورودی شما خواهد شد.

۵- بخش رزرو آنلاین وقت:


در وب سایت های پزشکان ایرانی این مورد کمتر دیده می شود زیرا اکثر پزشکان در مطب به اینترنت متصل نیستند و سعی دارند این بخش را با همان روش سنتی رزرو تلفنی پیش ببرند، اما موضوعی که مهم است در طراحی سایت پزشکی بسیار اهمیت دارد که اگر فردی در ساعات خارج از ساعات اداری به وب سایت شما مراجعه کرد نیز بتواند وقت قبلی رزرو کند و یا فرمی را پر کند تا شما در روز بعدی با آن فرد تماس بگیرید.


این امکان نیز می تواند مشتریان خوبی را به سمت مطب هدایت کند و ثبب افزایش ورودی یک پزشک شود.

۶- مقالات آموزشی تخصصی:


مقالات در طراحی سایت پزشکی از چند جهت دارای اهمیت بالایی هستند و می توانند بسیار در افزایش ورود بیمار تاثیرگذار باشند. مقالات تخصصی که بتواند به یک بیمار کمک کند قطعا باعث خوشحالی آن شده و حتما نام شما را به عنوان فردی که به او کمک کرده اید به خاطر خواهد داشت.


از جهتی دیگر مقالات برای بهینه سازی سایت شما در موتورهای جستجو نیز بسیار تاثیرگذار هستند و می توانند باعث افزایش ورودی شما از موتورهای جستجویی مانند گوگل بشوند.


طراحی سایت پزشکی چقدر زمانی می برد؟


شاید برای شما این سوال مطرح شود که طراحی چنین سایتی با این امکانات چقدر می تواند زمان بر باشد؟ طبق تجربه ما در طراحی وب سایت هایی که برای پزشکان انجام داده ایم این زمان بین ۱۵ تا ۲۵ روز کاری می باشد که بتوان یک طراحی عالی با توجه به تخصص پزشک پیاده سازی کرد و آن را برای استفاده در اختیار پزشک قرار داد و آموزش های لازم را نیز برای فعالیت های آتی مطرح کرد.


پزشک نیز می تواند در این زمان برای تولید محتوا و تهیه مطالبی که نیاز است در سایت منتشر شود اقدام کند و به طور موازی با تیم طراحی سایت همکاری کند.

+ نوشته شده در شنبه 3 تير 1396ساعت 14:25 توسط طراحی سایت | | تعداد بازدید : 15

طراحی سایت مورد تایید گوگل

سازگاری با تمامی ابزارهایی که افراد برای جستجو در وب از آنها استفاده می نمایند: در گذشته افراد برای جست و جو در اینترنت از تنها از کامپیوتر های و لپ تاپ ها استفاده می نمودند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی ابزارهای متعددی روی کار آمده اند که افراد از آنها برای مراجعه به وب سایت های مختلف استفاده می نمایند، از جمله این ابزارها می توان تلفن های هوشمند، تبلت ها را نام برد. علاوه بر این خبرهای مربوط به دنیای دیجیتال حاکی از آن است که به زودی ابزارهایی مدرن تری نیز برای جستجو در اینترنت به بازار خواهند آمد. جالب است بدانید که عمده کاربران اینترنت را کسانی تشکیل می دهند که با ابزارهایی بجز کامپیوتر ها در وب سایت ها گردش می کنند از این رو می توان گفت که سازگاری وب سایت ها با سایر دستگاه هایی که افراد برای جستجو در اینترنت استفاده می نمایند نقش عمده ای را در موفقیت و یا عدم موفقیت طراحی سایت بازی می کند.


همه جانبه بودن و قابلیت پشتیبانی از محتواهای چند رسانه ای: منظور از همه جانبه بودن آن است که کاربران بتوانند انواع محتواها اعم از محتواهای متنی، محتواهای تصویری، محتواهای صوتی و محتواهای ویدیویی را در طراحی سایت شما بیابند و بتوانند این محتواها را به سادگی در تمامی شبکه های اجتماعی مختلف مثل، فیس بوک، تلگرام و توییتر اشتراک گذاری نمایند.


طراحی لوگو و بنرهای اختصاصی: در طراحی سایت خود حتما باید به فکر یک طراحی لوگوی حرفه ای باشید و یک گرافیست با تجربه را استخدام نمایید زیرا امروزه رنگبندی سایت و طراحی لوگو و طراحی بنر سایت شما به اندازه خود طراحی سایت شما ارزشمند شده است.


سئو فرندلی بودن و کسب رتبه خوب در نتایج جستجوهای موتورهای جستجوگر: صرف انرژی و هزینه های متعدد برای یک طراحی سایت اختصاصی تنها زمانی می تواند سودمند باشد که وب سایت بتواند در نتایج جستجوهای موتورهای جستجوگر نمایش داده شود و یا به عبارتی از لحاظ سئو قوی باشد در غیر این صورت هر چقدر هم که وب سایت طراحی زیبا و جذابی داشته باشد باز هم نخواهد تنوانست که کاربرانی را برای خود جذب نماید.


جذاب بودن برای بازدیدکننده گان و دارای بودن قابلیت جذب کاربران: شما در زمینه هر تجارتی که فعالیت کنید رقبای بسیاری خواهید داشت و وب سایت های متعدد دیگری وجود خواهند داشت که محصولات کاملا مشابه با آنچه را که شما به کاربران عرضه می کنید، ارائه نمایند. اگر شما بخواهید وب سایت شما در ذهن کاربران بماند و کاربران خود را به مشتریان وفاداری برای وب سایت خود تبدیل کنید باید کاری کنید که آنها از تجربه خرید خود در وب سایت شما لذت ببرند و تمایل داشته باشند که مجددا به وب سایت شما مراجعه نمایند، بدین منظور شما باید کاری کنید که سرعت بارگذاری وب سایت شما بالا باشد، طراحی سایت شما زیبا و منحصر به فرد باشد، امکان راه یابی در وب سایت شما آسان باشد و کاربران بتوانند به سادگی به هر صفحه ای از وب سایت شما که می خواهند دسترسی داشته باشند بدون آنکه سر در گم شوند و نهایتا شما باید امکان جستجو را در وب سایت خود برای کاربران ایجاد نمایید تا کاربران بتوانند به سرعت آنچه را که می خواهند بیابند و آن را خریداری نمایند. به عبارت کلی وب سایت شما باید تا حد ممکن یوزر فرندلی باشد تا بتوانید رضایت کاربران را در هنگام مراجعه به وب سایت جلب نمایید.


استفاده از پلتفرم های قوی برای طراحی وب سایت: بدون شک ورد پرس یکی از بهترین و قوی ترین نرم افزارهایی است که امروزه برای طراحی سایت وجود دارد. در ورد پرس قالب های متنوعی وجود دارد که طراح وب سایت می تواند بنا به سلیقه و ویژگی های مورد نظر خود یکی از آنها را برای کار خود استفاده نماید. ورد پرس علاوه بر این ویژگی ها و خصوصیات بسیار سودمند دیگری دارد که به کاربر امکانات بسیار متنوعی را برای طراحی وب سایت ارائه می نماید و از این رو می توان گفت که این نرم افزار بهترین و قوی ترین پلتفرم طراحی وب سایت است.

ارزیابی عملکرد وب سایت و شناسایی نقاط ضعف و قوت آن: طراح وب سایت هر چقدر هم که در کار خود تبحر داشته باشد باز هم باید پس از ایجاد یک وب سایت عملکرد آن را ارزیابی نماید زیرا قوت یا ضعف یک وب سایت تماما در گرو عملکرد طراح وب سایت نبوده و در بسیاری مواقع داشتن درک درستی از جامعه هدف است که موفقیت و یا عدم موفقیت یک وب سایت را تعیین می نماید. ارزیابی عملکرد وب سایت موجب می شود که نقاط قوت و ضعف وب سایت را شناسایی نموده و بتواند برای جبران سازی آنها برنامه هایی بچیند. امروزه ابزارهای متعددی برای این کار وجود دارد که از جمله بهترین و محبوبت ترین های آنها می توان به گوگل آنالتیکز اشاره نمود.

+ نوشته شده در شنبه 27 خرداد 1396ساعت 13:04 توسط طراحی سایت | | تعداد بازدید : 21

طراحی سایت رستوران

با توجه به گستردگی و همه گیر شدن تکنولوژی و محبوبیت استفاده از اینترنت و حضور در فضای مجازی میان اغشار مختلف جامعه ، امروزی فضای اینترنت به محیط مناسبی برای تبلیغ و توسعه کسب و کار تبدیل شده است . در این میان مدیران رستوران ها و فست فودها نیز وارد میدان شده اند و اقدام به طراحی سایت رستوران برای معرفی کسب و کار خود نموده اند .

یک سایت رستورانی در صورتی که دارای طراحی مناسب و اصولی باشد می تواند به میزان قابل توجهی در جذب مشتریان به رستوران تاثیر گذار باشد.


وب سایت رستورانی


ویژگی های طراحی سایت رستوران خوب :


طراحی سایت رستوران باید به گونه ای باشد که به خوبی معرف محیط رستوران ، انواع خوراک هایی که در آن رستوران طبخ می شوند و خدماتی که در رستوران ارائه می گردد باشد .

با قرار دادن تصاویری از محیط رستوران می توان به بازدید کنندگان سایت ذهنیتی در باره فضای رستوران داد . بعلاوه با قرار دادن تصاویر اشتها برانگیز از خوراک های طبخ شده در رستوران می توان بازدیدکنندگان سایت را به امتحان این غذاهای خوش طعم تشویق کرد .

قرار دادن منوی غذا و کافی شاپ رستوران (در صورت وجود کافی شاپ) می تواند به بازدیدکنندگان وب سایت رستورانی در انتخاب رستوران مورد نظرشان کمک کند . همینطور بروز رسانی قیمت های درج شده در منو خواسته بسیاری از بازدیدکنندگان وب سایت های رستورانی است . همه موارد فوق به مشتری کمک می کند که با خیال آسوده و اطلاعات کافی به رستوران شما بیایند .

همچنین یک وب سایت رستورانی می تواند محلی برای ارائه خدمات از راه دور به مشتری باشد . به عنوان مثال می توان امکانی در اختیار بازدید کنندگان وب سایت رستورانی طراحی شده قرار داد ، که با وارد شدن به سایت امکان رزرو اینترنتی میز ها را داشته باشند .

از دیگر خدمات از راه دوری که می توان به مشتریانم رستوران ارائه داد ، امکان سفارش اینترنتی غذا است که این روزها به شدت در حال گسترش است .

همینطور بسیار مفید است که محتویات هر غذا را نیز به طور مختصر در کنار تصویری از آن قرار داد .

شما می توانید در وب سایت رستورانی خود به معرفی غذاهای جدید یا پیشنهادات غذایی هر روز نیز بپردازید .

وب سایت رستورانی شما می تواند محلی باشد برای ارتباط با مشتری و دریافت نظرات ، انتقادات و پیشنهادات آنان .

یکی از راه های جذب مشتری به رستوران ها که اخیرا رواج یافته ، ارائه بن ها و کدهای تخفیف در وب سایت های رستوران ها است که کاربر را تشویق به دریاف این بن ها و سفارش غذا از رستوران مورد نظر می نماید .

از دیگر فواید طراحی سایت رستوران آن است که شما به سادگی می توانید آدرس ، نقشه و شماره تلفن کلیه شعبات خود را در یک سایت جمع آوری کنید تا بازدیدکنندگان سایت بتوانند به راحتی نزدیک ترین شعبه رستوران شما به خود را بیابند و در صورتی که تمایل به تحویل غذا درب منزل داشته باشند می توانند به سادگی با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس بگیرند .

+ نوشته شده در چهارشنبه 24 خرداد 1396ساعت 14:01 توسط طراحی سایت | | تعداد بازدید : 23

آموزش تایید دامنه های بین المللی

در این آموزش تایید دامنه های بین المللی شما را با قوانین و شرایط اولیه ثبت دامنه های بین المللی آشنا خواهیم نمود. برای ثبت دامنه های بین المللی لازم است این موارد را رعایت نمایید:



ادامه مطلب
+ نوشته شده در يکشنبه 17 ارديبهشت 1396ساعت 15:59 توسط طراحی سایت | | تعداد بازدید : 29